Wednesday, April 26, 2017

11. nädal: Inimese ja arvuti suhtlus

Positiivne kasutajakogemus - pärast viimast uuendust tundub Toggle'i keskkond palju parem kui varem. Nad on muutnud veidi oma kujundust ja funktsionaalsust parandanud. Asju leiab kergemini üles ja erinevaid päringuid on lihtsam teostada. Võib-olla õppimine võtab Toggle keskkonnas kauem aega kuid meelest see ei lähe ja midagi väga kuskile valesti ei saa sisestada. Pigem on hea keskkond koos pärispaljude lisadega. Kuigi avastasin just hiljuti, et Toggle veebirakendus ja mobiiliäpp ei süngi enam ning mingit veateadet ka ei andnud. Nädala jagu projekte pidin käsitsi ümber kirjutama veebikeskkonda.
Negatiivnse kasutajakogemus - pigem kirjutan Swedbank'i veebikeskkonna ikkagi negatiivse alla. Kuigi nüüd on juba suhe mul sellega parem, siis ikkagi on seal suhteliselt keeruline orienteeruda. Kuigi käin seal küllaltki tihti. Näiteks erinevaid teemasid otsides ei leia ma neid sageli üles. Jääb mulje, nagu oleks natuke meelega seal orienteerumine keeruliseks tehtud. Õpitavuse koheapealt on see võib-olla isegi enam-vähem normaalselt õpitav kuid kipub samas kiiirelt meelest minema. Ja näiteks Swedbank'i ID-kaarti kasutades on oht panna vale PIN, sest PIN1 sisestades võib numbreid sisestada ka rohkem kui nõutud 4.

No comments:

Post a Comment